piatok 1. augusta 2014

nike roshe run

Milujem tenisky! /ten kto ma pozná tak vie že nič nové :D /
Sú super pohodlné, mega variabilné a je ich toľko druhov, že kupovať ich ma nikdy neprestane baviť! O rebríčku mojich top favoritov som už písala, ale od vtedy si to zamierili priamo do môjho srdca Nike Roshe Run. Je to model ešte z roku 2010 ale mne to vždy trochu trvá kým zistím, že je to skrátka top model. /Tak to bolo napríklad pri Nike AM, ktorých prvý pár som si kúpila až niekedy pred 7rokmi a do vtedy ich len obzerala na e-bayi /
 Roshe Runs obzerám od minulého leta a prišiel čas kedy ich fakt musím mať.
Sú to pôvodne opäť bežecké boty, ale ako sme si už pri sneakers od Nike zvykli málokto ich na behanie naozaj využíva. Sú super odľahčené a ich jednoduchý tvar krásne kopíruje tkaný textilný zvršok. Keďže nie sú prestríhané ani inak komplikovano riešené je tu priestor na farebné variácie a potlače a tu sa zamotávam. Páčia sa mi najviac jednofarebné modely ako čierne alebo šedé.
 
Tu je zopár pics ako vyzerajú na ulici, aby ste sa mohli zaľúbiť aj vy... :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Poznámka: Vianoce 2014 a predsa sa jedny fialky dostali aj ku mne :) A dokonca svietiace :)

  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára