piatok 15. augusta 2014

little black schoolbag

Včera ma veľmi potešila moja kamoška Ľubka vraj pre mňa niečo má :) A už o chvíľku som stískala túto retro crosbody kabelôčku. Juj prekrásna je. Keďže ja som taký večný školopovinný typ je ako stvorená do práce. Je to taká cute mutácia školskej tašky pre dospeláčku. Naviac do práce chodím na bicykli takže je aj veľmi praktická :).
Blíži sa koniec prázdnin a samozrejme som si na takto na finále rozrobila taký mini- projekt, ktorý vám tu dúfam už čoskoro predstavím. Spomínaný projekt mi momentálne zaberá dosť času- ale fest si to užívam ;). Milujem chvíle keď sa môžem naplno realizovať a robiť len to čo ma skutočne baví. Nemám teda nafotené žiadne nové outfity čo ma veľmi mrzí, ale vraj sa má vylepšiť počasie takže určite niečo s Luckou pofotíme :)
Dnes som teda poskladala outfit, ktorý som mala včera oblečený. Bol inšpirovaný krásnym levanduľovým vnútrom kabelky, ktorú som samozrejme musela hneď prevetrať ;).
 
Ľubik ďakujeeeeeeeem a dúfam že sa čoskoro vygúľam s tebou na ten crossfit :*
 
 
 
 
 
 
 
bag // gift
maxi skirt // e-bay
top // Miu Miu
block heels // F&F
 
 

2 komentáre:

  1. Ta kabela je vážně skvělá! takové se mi moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hej...také infantilno-dospelácke. Také mám aj ja rada. Naviac sa teším že je čierna lebo mám samé kvetinkové a červené a ružové a jedinú čiernu ktorá sa mi pomaly rozpadá...:)

    OdpovedaťOdstrániť