piatok 29. augusta 2014

milky way dress

V tomto poste som písala o tom, ako veľmi sa mi páčia šaty čistej, jednoduchej a minimalistickej tzv. "škandinávskej" línie a dala som si záväzok že niečo také vymyslím...
To som nevedela aké zložité je robiť naoko jednoduché veci. Strihová konštrukcia mi dala poriadne zabrať a neodpustila mi milimetrové chybičky, ktoré bolo hneď poznať. Následne som šaty skrátka musela ušiť zo skúšobného materiálu, lebo pokazená 100% bavlna dovezená z Indie- to by som asi aj plakala...:)
No a tu je výsledok. Pôvodne som si chcela šaty obliecť na koncert Kraftwerk na Pohodu ale keďže počasie nedovolilo ocitli sa v mojej galérke na sashe.
 
Som teda zvedavá ku komu moja cca. dvojmesačná snaha poputuje...:)
 
 
 
 
 
dress // adjushka /DIY/
shades // e-bay
madeira flats // atmosphere

2 komentáre: