streda 27. augusta 2014

hasbeens

Túto jar zaplavili všetky blogy a ulice otrasné biele sandále s gumeným širokým podpätkom ktoré som skrátka doteraz nejako nepochopila a neprišla im na chuť.
Hneď potom prišiel trend "ugly shoes" teda šlapiek / prevažne Nike Bennasi, alebno Adidas/, ktoré bežne nosím už tretí rok na plaváreň. Pohodlné teda sú ale prečo zrazu toľko "radosti" nechápem...
Birkenstock bol ďalší násilný blogerský diktát- ak ich nemáš ani von nevychádzaj...aj keď jednu mutáciu týchto šlapiek z H&M som si poctivo vyťahala za rukáv na narodky :)
 
Najviac zo všetkých týchto "wierd" topánočiek sa mi však zapáčili Hasbeens. Tie sa síce na blogoch tak často nevidia ani neospevujú, ale zato sú nesmierne ženské a na rozdiel od spomínaných "škandrbálov"sú aj kvalitné.
Sarah Jessice Parker som videla na nohách už najmenej tri druhy a táto značka už stihla aj spoluprácu z H&M.
Tieto dreváčiky sa vyrábajú ručne v Švédsku /áno samozrejme že musia byť super keď sú zo Švédska/ a sú na ne použité len prírodné materiály. Podľa mňa boli všetky navrhnuté pre Alicu aby v nich obehala celú krajinu zázrakov.
Páči sa mi ich retro vzhľad 70. rokov, farby, bábikovský podpätoček a tuším že keď sme boli malé dievčatká všetky sme niečo podobné mali. Veľmi by som chcela aj dospelácku verziu :)
Najväčšou výhodou týchto sandáliek je podľa mňa to, že vyzerajú obuté s pančuškami ešte lepšie ako obuté naboso. Preto sú super alternatívou k sukni či k šatám napríklad v jarnom či jesennom období.
 
 Ich cena je však dosť vysoká, preto si budem o nich zatiaľ len snívať ďalej a vy sa aspoň pokochajte so mnou...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pokochať a vybrať si svoj model môžete tu. Mne sa najviac páčia srdiečkové červené a púdrovo-ružové ;)
Poznámka: Moje vytúžené dreváčiky som si našla tento rok pod stromčekom- dôkaz toho, že môj blog tajne číta aj môj muž :)))
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára