štvrtok 14. augusta 2014

BB

Jedným z mojich najväčších idolov a inšpirácií je sexsymbol šesťdesiatych rokov Brigitte Bardot. Francúzska herečka s hippie natupírovanými vlasmi a bohémskym štýlom. Síce je BB na môj vkus až príliš radikálna veľmi sa mi páči jej osobný prejav a štýl.
Jej ikonický účes, jamky v lícach a nádherná postava z nej robia skutočnú dámu. Ale zároveň sa mi veľmi páči, keď si skutočná "femme fatale" ponechá v sebe aj kúsok z dievčaťa. Naviac jej štýl obliekania bol jednoduchý a veľmi nadčasový. Nechýbali typické šaty v štýle 60tych- mini zo siluetou do A, krátke skinny nohavice, klobúky, hot pants či vzdušné košele.
Páčia sa mi jej fotky v rozkošných šatách na bicykli, ako sa úprimne teší zo zvierat, hrá na gitare alebo sa plaví s milovaným Delonom na jachte.
 Často ju odsudzujú za jej až priveľkú lásku k zvieratám a k prírode, ale i v tomto je mi veľmi blízka. Pretože nielen láska k ľuďom je skutočná láska a treba sa s ňou aj podeliť. A zvieratá milujú bezpodmienečne a úprimne.
 
Pani BB bude mať 28.septembra 80 rokov. Je pre mňa však oveľa väčšou inšpiráciou ako všetky Rihanny či Beyonce. Kto vie či si na ne keď budú mať 80. rokov takto niekto spomenie a povzdychne si úžasom.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Máte aj vy svoju obľúbenú ženskú "ikonu" ktorou sa inšpirujete ?
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára