pondelok 25. augusta 2014

pekný trh

V sobotu sa u nás konal prvý Pekný trh a ja som sa prvý krát zúčastnila takejto akcie ako predajca s mojimi vecičkami :).
Bola to úplne super skúsenosť, konečne si mohli ľudia pozrieť moje výrobky "live" a ja som si mohla vypočuť ich názory. Veľmi ma potešili pozitívne reakcie nielen na moju tvorbu ale aj akú super atmosféru sme tam dokázali vytvoriť. Nechýbal blšák s oblečením, knižkami či platňami, kratívne dielne či iné hand-made výrobky, obrázky, všetko za doprovodu piesní od Sinatru či The Verve...
Bolo to veľmi príjemne strávené popoludnie a aj keď nám do konca nevydržalo pekné počasie mne zostal super pocit a motivácia tvoriť ešte viac... :)
 
Pripájam zopár fotiek z príprav a zo samotného trhu. Už teraz sa teším na ďalší...;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Všetky moje vecičky budú postupne pridané do mojej galérie na sashe klik sem

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára