streda 30. júla 2014

deep hem

Minulý rok sa asymetrický lem nosil hádam na úplne všetkom- tričká, šaty, sukne, vesty- všetko sa vzadu predlžovalo. Tento trend sa mi celkom páčil /okrem nevkusných šiat čo mali denimový vrch a neónovú spodnú časť/ a kúpila som si vtedy ružovú šifónovú sukňu a na potulkách Viedňou tieto krásne romantické šaty.
 
 Priznám sa, že tieto šaty som kupovala narýchlo bez skúšania a až keď som si ich doma obliekla mám pocit, že mi vôbec nesadli. Od vtedy ich mám na sebe prvý raz. Majú tzv."skater" strih, ktorý by vyzeral lepšie na štíhlejšej postave. Pás som si teda zvýraznila aspoň tmavým opaskom, ale po odfotení týchto fotiek putovali opäť na ramienko.
Hľadajú si teda svoju novú majiteľku na votočvohoz.
 
Aj vy ste sa niekedy pre niečo v obchode rýchlo nadchli a potom ľutovali?
 Ja si už na to dávam pozor a pre istotu som začala všetko čo sa mi páči skúšať a premýšľať či danú vec využijem.
 
 
 
 
 
dress // H&M
belt // Emporio Armani
dolly flats // Danea
shades // e-bay

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára