utorok 26. augusta 2014

prvé výročie

...24. augusta to bol presne rok od našich manželských sľubov a náš vzťah ešte zosilnel...nie je to len papier ako všetci vravia je to zdieľanie spoločného priezviska, spoločná rodina, spoločný domov a najväčšie vyznanie lásky...Vážim si môjho muža, ďakujem že sa o mňa stará, zaujíma sa o mňa a podporuje v každej capine ktorú si vymyslím...:)
 
A keďže je všetko vždy po prvý raz, môj milovaný muž mi daroval tieto nádherné hodinky Legend aby mi pripomínali práve tento krásny deň. Veľmi ma prekvapil a kto by nemiloval takého zlatého muža s takýmto výborným vkusom... :D
V tomto poste si teda melancholicky zalistujem v našom wedding albume ;)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
... ach jaj... :)
...a tu je môj nádherný darček k prvému výročiu...
 
 
 
 
 ♥ 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára