pondelok 4. augusta 2014

beauty stuff 4.

Vonku prší a to je ideálny čas zamakať si vo fitku a potom rozmaznať trochu svoju pokožku. Po dovolenke to potrebuje dvojnásobne. Napíšem vám teda niečo o produktoch, ktoré momentálne používam. :)
 
1. Telový olej Johnson's baby bedtime oil- tento telový olej som si obľúbila v Taliansku počas mojich letných brigád a odvtedy skrátka k letu patrí. Je to zvlhčovač po slnkom vysušenú pokožku číslo 1. Nie len že opálenie dlhšie vydrží, ale pleť krásne zjemní. Niekedy ho kombinujem aj s telovým mliekom. Naviac je to super vec aj na masáž. ;) V predaji sú 3 druhy, no ja mám najradšej tento fialkový s jemnou levanduľovou vôňou.
 
 
2. Pri olejoch ešte zostanem. Pred letom si objednala z Avonu ich novinku z rady Avon Skin So Soft telový olej v spreji Skindisiac. Super vecička na opálenú pokožku s drobnými zlatými trblietkami, ktoré ju krásne prežiaria- najmä večer. Hodvábny olejček obsahuje výťažok z passionfruit a má príjemnú krémovú vôňu. Aplikujem ho najmä na nohy a ruky. Naviac sa skoro nemíňa takže 150ml balenie mi vydrží určite veľmi dlho.
 
 
 
3. Telové mlieko z rady Avon Care Intensive Body Lotion je presne typ telového mlieka, ktoré mi vyhovuje. Je hutnejšieho zloženia, ale rýchlo sa vstrebáva. Jeho zloženie je na bázi ryžového oleja. Je určené na extra vysušenú pleť, preto je ideálne napríklad po dovolenke, kedy sa intenzívna hydratácia naozaj hodí. Nevýhoda jeho tuhšej konzistencie je ale balenie- ťažko sa odtiaľ dostáva. Praktickejšie by bolo v okrúhlej krémovej nádobe.
 
 
4. K hydratácií som si vybrala aj toľko ospevovaný krémový sprchový gél od značky Nivea, ale musím povedať, že tento výrobok som asi moc nepochopila. To že pred jeho použitím musím použiť ešte iný sprchový gél mi nevadí, ale aj po takejto prekombinovanej sprche nevidím žiadny rozdiel. Pokožka je síce jemná, ale telové mlieko si to jednoznačne pýta. Možno sa jeho použite hodí skôr na zimné mesiace, kedy by jeho hydratačné zložky stačili. Niveu však zbožňujem, preto odpúšťam ;).
 
 
5. Antiperspirant Nivea Energy s citrónovou trávou- už som tu o ňom písala je to skrátka moje neprekonané číslo jedna, ktoré ma vždy podrží pri behu, cestovaní či vo fitku aj toto leto. :) A milujem jeho fresh vôňu!!!
 
 
 
6. Teraz niečo k dekoratívnej kozmetike. Zistila som že moja milovaná paletka s desiatimi lícenkami je počas letného cestovania trošku nepraktická. A tak som v mori mini líceniek objavila túto pecku od Miss Sporty. Farbu lícenky rada mením. Niekedy rada zvýrazním bronz ale mám rada aj jemnú červeň alebo púdrovo ružové dolly cheeks :) S touto malinkou lícenkou sa to dá krásne nakombinovať podľa potreby aj na dovolenke. V ponuke je aj v iných farebných kombináciách.
 
 
7. Výber letného púdru je vždy dilema. Tmavý púder neznášam- pridáva na veku a robí pleť starou. Ostatné odtiene s letnými názvami ako terracota, sand či peach majú farby ako žltačka, solárko či predávkovanie sa beta karoténom. :( Riskla som odtieň taký nijaký- že Transparent a bingo! Tento odtieň je tak univerzálny, že necháva vyniknúť naozaj len prirodzenú farbu pleti takže jeho použitie môže byť celoročné. Tento odtieň mali aj iné značky ale vybrala som si tento s krásnym barokovým ornamentom od Rimmel. :)
 
 
 
 
8. A na záver môj nový parfém od D&G La Roue De La Fortune zo série 5tich vôní. Tvárou každej vône bol niekto iný. Konkrétne tejto vône  to bola Eva Herzigová.Je to naozaj ťažký kaliber, ktorý je už na hrane s pánskou vôňou, ale na taký magic večer pod olivovníkmi niekde v Taormine...dokonalosť. Aj keď neviem či ho pri jeho silnej intenzite do konca života miniem :). Každopádne táto značka ma momentálne ohúrila ich novinkou Dolce. Tak už nech sú vianoce... :D
 
 
 
Máte niektoré z týchto produktov aj vy v kúpeľni?
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára