sobota 29. novembra 2014

days go by

Posledný novembrový post bude taký mix týchto dní, ktoré plynú neskutočne rýchlo...Tento rok však nenechávam nič na poslednú chvíľu a všetko si starostlivo plánujem v predstihu. Mám už teda aj nejaké darčeky pre blízkych, nakúpené na vianočné pečenie a priebežne upratujem byt.
Tieto vianoce chcem stráviť veľa času v prírode s mojou láskou a rodinou a tiež by som rada zašla do fitka, na turistiku po okolí alebo začala konečne kresliť a maľovať :)
 
Tak uvidíme či to bude real :)
 
najnovšia ružová trblietavá láska
 
dve vrecia darovanej levandule boli mojou voňavou zábavkou celý týždeň :)
 
konečne uprataný botník, a zistenie že potrebujem nové police na zimné boty....
 
 
predbežný výber looku na pracovný vianočný večierok...
už dva mesiace sa vyhýbam sladkostiam a pečiem zdravšie dobroty bez cukru a múky...
 
 
oceľové hodinky od mojej lásky
  
srdiečka Swarovski
 
moja zimná voňavá láska Love od Chloé
 
momentálne nosím najradšej šedú a tak aby som nebola ako taká šedá myš niečo farebné na ruku...

drobnosti z lesa
môj nečakaný portrét od kamošky Sašky ma veľmi potešil- veľmi talentovaná osôbka ♥
vlasy vo vetre :)
 
 
a tradične posledné prírastky zo sekáču: kašmírový svetrík Zara...
 
zamatové vintage lodičky Prada zo štrasmi...

a košieľka s folk výšivkou...
 Ako trávite posledné dni tohto roka? Už sa pripravujete na sviatky, alebo máte zatiaľ čas ?!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára