utorok 25. novembra 2014

0°C

Po prvý krát sme sa zobudili do zmrznutého dňa.
Včera ráno nám vonkajší teplomer ukazoval prvý krát 0°C. Až teraz ma potešila čiapka, ktorú som si kúpila ešte minulú zimu, ale už bolo príliš teplo si ju zobrať von :)
 Posledný krát som absolvovala cestu do práce na bicykli. Počas jazdy mi skoro zmrzli prsty a striedala som si raz jednu a potom druhú ruku do vrecka kabáta. Ale nechcela som si nechať ujsť tú rannú zmrznutú atmosféru. Zoškrabovala sa námraza z okien áut, ľudia na zástavkách vyfukovali obláčiky dymu, cez hmlu nebolo vidieť na koniec mosta, všade bolo príjemné ticho a nad riekou sa vlnili ľadový duchovia.
Vytiahla som svoj nový kašmírový kabát a šál s kohúťou stopou. Tento šál je už v strašnom stave ale vždy mi ho je ľúto po sezóne vyhodiť. Aj teraz som ho vykutrala ako prvý...
Skrátka srdcovník :)))
 
 
 
 
 
 
 
kašmírový kabát // vintage
pom pom hat // e-bay
jeans // F&F
sneakers // adidas
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára