streda 19. novembra 2014

adidas superstar

Pamätáte si na klip RUN DMC It's like that? Ja som ten klip zbožňovala. Tam som sa prvý krát zaľúbila do čierno-bielych superstáriek. Zohnať ich vtedy bolo však nemožné! Písal sa rok 1997, nemali sme internet, tento track počúvali z MC kazety a na Slovensku fičali Reeboky a Pumy.
 
Môj kamoš si ich dal vtedy kúpiť známemu niekde v Nemecku aj ten mu zohnal len bielo-červenú verziu. No závideli sme aj tú :D
Medzi tým som si zohnala ružovú "hoody" /ako mala tá poppin'girl v klipe/, chlpatý ružový Kangol klobúčik a nadpojila som si maminu bižutériu do dlhej "retázky".
Ach jo...90's.
Trvalo "ages" kým som si svoje prvé čierno-biele Superstars kúpila v Nitre. Pamätám si môj vyhúkaný fejs keď som ich zbala nasvietené vo vitrínke Adidasu. Vtedy mali len jeden posledný pár a to bola moja veľkosť :D
Tie boty som nosila stále. Oni sa skrátka hodili ku všetkému. Najradšej som mala combo riflová sukňa a klasická čierna Adidas Supergirl mikina...
Postupne som si kúpila ružové saténové superstárky, biele lakované, adicolory asi v troch farbách...Ale zistila som že nie je nad black'n'white klasiku. A tak sa história opakuje a opäť zbožňujem moje nové fresh bielučké nadčasové adidasky...
 
Don't ask me, because I don't know why -but it's like that, and that's the way it is....
 
 
 
Mám veľa párov tenisiek, ale toto sú skrátka moje srdcovky :) Určite máte aspoň jeden pár aj vy...Čo si o týchto sneakers myslíte vy? Aké sú vaše obľúbené tenisky?
 
Pripájam zopár inšpirácií ako krásne sa dajú skombinovať ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
....ešte páni z RUN DMC...
 
 
...ááááá ten mega track ;)
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára