nedeľa 9. novembra 2014

beauty stuff 6.

Po dlhšej dobe opäť malá recenzia kozmetických prípravkov, ktoré sa mi dostali do kúpeľne za posledný mesiac.
Aj vy máte problém vybrať si šampón, alebo telové mlieko? Nemyslím tým že ich ponuka nie je dostatočná- práve naopak- je ich až priveľa. A každá kozmetická značka robí radu ktorá má aj 10 rôznych druhov. Napríklad: šampón na poškodené vlasy, na rednúce, na posilnenie, na objem, na suché vlasy, na mastné, na normálne, na zmiešané, obnovujúci, ošetrujúci, vyživujúci atď...kto to má všetko skúmať a čítať zloženie?! :D Ja by som chcela taký šampón, ktorý zahrňuje toto všetko! :)
A tak už nejako neriešim odporúčania na šampóne, ale vyberám podľa vôňe a aby obsahoval čo najmenej chemických zložiek. :) A nakoniec som väčšinou spokojná.
Pri výbere si nakoniec vyberiem vždy dva druhy, ktoré prestriedavam a teda mám pocit, že pleť alebo vlasy dostávajú z každého trošku ;)
Takže dnes trošku popíšem moje aktuálne používané "doubles" :)
 
1. Šampón Full Hair 5 a kondicióner Keratin od Syoss. Skúšam fialovú novinku s keratínom, nakoľko som bola veľmi spokojná aj s predošlou "hnedou verziou" tohto šampónu. Tento šampón je "neverending", pretože ho stačí použiť vážne máličko. Je teda aj ekonomickou variantou a naviac prekrásne vonia. Šampón vždy kombinujem s kondicionérom rovnakej značky, kvôli posilneniu účinnosti vyživujúcich zložiek.
 
 
 
2. Už viac krát spomínaná dvojica mojich najobľúbenejších deodorantov Nivea Energy fresh. Guličkový deodorant som doplnila aj o sprej, ktorý mi navodí instantný "fresh feeling" aj v posilke. Skrátka čo funguje netreba meniť! :)
 
 
 
3. V poslednej dobe sa mi zlepšila pleť. Neviem čím to je, ale faktom je že som sa naučila jesť kvantá zeleniny a ovocia. Tiež používam prípravky na citlivú pleť.
Od obrovského boomu od Biodermy a jej micelárnej vody začali túto pleťovú vodu ponúkať aj iné značky. Priznám sa že som vyskúšala skoro všetky /Avéne, L'oreal, Garnier.../ a momentálne skúšam tú od Burjois, ale musím zhodnotiť že najlepšia micelárka je úplne najlacnejšia z jedného reťazca. O tej však napíšem nabudúce ;)
Micelárna voda je objav storočia- odstraňuje zvyšky make-upu, čistí póry, nedráždi pleť zbytočnými zložkami ako parfém či alkohol.
Táto pleťová voda bola prílohou v letnom vydaní Elle, ale nejako zvlášť ma nenadchla a asi ju ani nespotrebujem.
 Nie úplne odstraňuje make-up, a trošku ma z nej štípu oči. Cítim z nej aj jemnú zbytočnú parfumáciu a ten obal sa mi zdá nepraktický. / guľôčku som zlomila pri prvom otvorení :P /
 
 
 
Ako dvojníka k nej požívam na telo Bodybalsam od Balea s Aloe Vera a výťažkom s bavlníka, čo je zase top výrobok, ktorý som sa posledné obdobie v DM objavila. Skrátka DMko opäť nesklamalo. Super dávkovač, príjemná konzistencia, pleť ako bábätko :)
 
 
 
4. Voňavé mydielká Palmolive- keďže pracujem v školstve, denodenne mám ruky suché od kriedy a chytám veľa vecí plných baktérií, ktoré chytilo stovky ľudí predomnou. Preto si denne aj 20x umyjem ruky. Účinnosti tekutých mydiel moc neverím, prednosť dávam klasike. Najradšej mám fialové Johnosons ale u nás býva často vypredané a vtedy nastupujú tie voňavé od Palmolive. :)
 
 
5. Pleť si čistím už počas sprchovania. Momentálne používam čistiace pleťové mlieka a gély od Avon Care 3in1. Opäť som sa nevedela rozhodnúť pri ich výbere tak striedam dva- čistiaci s Aloe a vitamínom E a na reguláciu mastnoty s echinaceou. Objednala som si ich keď boli v zľave a každý z nich ma vyšiel len na 1,50€. Super vecička!
 
 
6. Dvojicu na vlásky Timotei s argánovým a mandľovým olejom som skúšala len raz po farbení vlasov a bola som milo prekvapená. Ide presne o ten typ šampónu podľa mojich predstáv- neobsahuje zbytočne zaťažujúce zložky, vyživuje a vlásky boli jemné už pri umývaní. Veľmi sa mi páči aj jeho vôňa jasmínu.
Túto dvojku si nechám na zimu, keď budú vlasy potrebovať extra výživu. ;)

 
 
7. Poslednou dvojicou tróniacej na vani sú už klasicky dva nové sprchové gély Balea z DMka. Tento krát ide o vône s černicami a acai. Veľmi sa mi páči najmä zaujímavá konzistencia toho druhého- je ako mlieko :)
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára