streda 5. novembra 2014

folk skirt

Konečne som sa odhodlala objednať niekoľko krásnych látok a ušiť skladané midi sukničky.
Prvá- tyrkysová s malými čajovými ružičkami ma uchvátila najviac, takže prvá "lastovička" je práve z nej. Ide o prudko ženskú záležitosť, ktorá kombinuje súčasnosť a retro zároveň.
 
Dlho som premýšľala nad strihom sukničky nakoľko som chcela zachovať jej pohodlnosť a "puffy" vzhľad. Ten som nakoniec vyriešila vsadením gumy do jej bočných častí. Suknička teraz nielen že krásne drží kde má, ale je aj neuveriteľne pohodlná a dá sa nosiť aj na bokoch. :)
 
Tuším, že tieto bábikovské sukničky budú na jar mojou srdcovkou.
Dajú sa nakombinovať takmer ku všetkému- obyčajné tričko, svetrík, košieľka, ktoré im zakaždým dajú inú podobu.
Rada by som ich vyhotovila aj vo viacerých prevedeniach a momentálne už mám rozpracovanú vanilkovú... :)
                             
 
 
 
 
 
 
 
 
 
pussy bow folk shirt // Esprit
midi skirt // adjushka
pumps // Melissa
wrap // vintage
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára