pondelok 3. novembra 2014

zabaľme sa do deky

Veľmi sa mi páči trend obrovských šálov, ktoré pripomínajú deku. Do outfitu sa dajú zakomponovať snáď na sto spôsobov.
Osobne pátram po mojom "dekovitom" šále už od minulej sezóny no neúspešne. Všetky šály sú príliš tenké, alebo majú nejaký trápny vzor /tie lebky mi už lezú krkom/.
Tento rok som na jar videla krásnu dlhú vlnenú šálu zo škótskym vzorom v Terranove /áno áno bola vystavená hneď pri vchode preto som vošla/ no bola už vo výpredaji lebo bola zatrhnutá aj s dierkou :P Od vtedy som na nič podobné nenatrafila. :(
Najviac sa mi páčia neutrálne- sivé, pepitové, s kohúťou stopou, červeným "kiltovým" károm, no veľmi pekne na nich ukáže aj stále aktuálny aztécky vzor.
 
Zaujímavý nápad na svoje "wrapy" priniesol módny dom Burberry. Ten na šále s klasickým károm vypletá iniciály ich budúcej majiteľky. Originálny spôsob na rozlišovák- mne mama písala meno len perom na gumu z cvičiek :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
...Burberry Prorsum pončá s iniciálkami by Olivia Palermo... 
 
 
...Sarah Jessica Parker...
 
 
 a Rosie Huntington-Whiteley :)
 
 
 ...no a na záver trochu sentimentu...najväčšou výhodou tohto deko-šáliku je, že sa pod ním v tomto chladnom počasí zohrejú aj dvaja ;)
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára