štvrtok 13. novembra 2014

urban classics

Dnes pridám "stuff" vecí, ktoré momentálne najviac nosím.
Konečne som natrafila na "blanket wrap" kde inde ako v sekáči :D Bol hodený v koši s dekami, takže tam bol dokonale zakutraný a tichúčko čakal na mňa :) Stál len 3€ a momentálne sa dá úplne v pohode nosiť namiesto bundy, keďže Martin nám nepriniesol sneh, ale celkom slušné jarné teploty :)
 
Tiež sa teším z kožených "flats". Je to absolútne univerzálny kúsok, ktorý mi dúfam vydrží čo najdlhšie. Sú mega pohodlné presne ako Vansky a prekvapila ma aj ich dobrá kvalita. Kúpila som ich
 tu a naozaj všetkým odporúčam. /Ak máte problém s objednávaním bot cez net ako ja- informujete sa predom o dĺžke vnútornej dĺžky- vyšli mi maximálne v ústrety a vybrali mi správnu veľkosť, takže maximálna spokojnosť :) /
 
Šedá klasická mikinka H&M je kúsok, ktorý bol tiež úlovkom v sekáči. Je mega príjemná na dotyk, teplučká a má super "oversize" strih. Beriem ju hlavne do fitka a musím si k nej zohnať aj "matching" tepláčky. Tá mikina sa mi páči najviac v combe, ktorý som nafotila :)
Určite si chcem kúpiť viac takýchto "basic" mikín, lebo sa super kombinujú a hodia hádam ku všetkému. :)
 
Zvyšok vecí sú z mojej kategórie TOP ever a patrí k nim napríklad snapback Volcom od kamoša Maťa, klasické shades Lanvin z kolaborácie s H&M a quilted crossbody handbag od mojej lásky :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára