sobota 22. novembra 2014

ripped jeans

Nejako sa mi toho zase nakopilo a opäť nestíham žiť :D Ale teším sa, že sa blížia sviatky a teda aj nejaká možnosť a čas sa zase kreatívne vyžiť nielen v pečení a dekorovaní bytu, ale aj v recyklovaní oblečenia...
Mám extra skriňu do ktorej zhromažďujem tričká, rifle a v poslednej dobe dosť slušne zásobujem krásnymi potláčanými bavlnami, ktoré následne prerábam podľa mojich predstáv...Takže sa teším keď sa do toho opäť pustím.
Prvou vecou ktorú chcem vyskúšať sú určite "ripped jeans". Už som videla hromadu tutoriálov ako na ne, ale zatiaľ sa mi ani jeden až tak nepozdával...Myslím, že viem o jednom spôsobe, ktorý nespôsobí veľké diery, len krásne naruší povrch rifloviny, takže len odhalí podkladové nitky...
Zatiaľ je to však len na úrovni teórie...Ak sa mi to podarí určite vám dám tip...
 
A ak ste si už skúšali takto "destroy" svoje jeans, budem rada za vaše tipy ako na to ;)
...pripájam zopár inšpirácií a ak sa nudíte prajem pekný "kreatívny" víkend ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
...z obrázkov je jasné že takýmto jeansom pristanú obyčajné biele tričká, pásiky, flanelové košele, kožené bundy či biele conversy...tu je môj tip na ideálne combo :)
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára