sobota 12. júla 2014

1st year

Ahojte,
 
síce som momentálne na festivale Pohoda, ale nemohla som si nespomenúť že dnes je to presne rok čo som si založila blog Fairies&Cherries. Pripájam teda zopár flashbackov, ktoré za ten rok vznikli a dúfam že som aspoň niekoho inšpirovala, pobavila alebo aspoň niečím iným zaujala. Ďakujem za Vaše milé komentáre a podporu, rada by som sa ďalej niekam posúvala, najmä po kreatívnej stránke, takže sa môžete tešiť na nové príspevky prevažne z mojej vlastnej tvorby /už mám pár noviniek hotových len ich treba nafotiť.../ a tiež na moje  postrehy či už módne alebo zo života okolo mňa. :)
 
No a samozrejme že k narodeninám patria darčeky takže opäť vyhlasujem narodeninovú giveaway o čelenku s perličkovými mačacími uškami :)
 
Podmienky súťaže:
1. Lajkni moju stránku Fairies-and-cherries-blog - ak ešte nie si fanúšikom ;)
2. Napíšte pod tento príspevok čo by ste radi videli na mojom blogu, prípadne ktorý príspevok vás zaujal najviac
3. Ku komentu pripoj svoj e-mail, na ktorý ťa budem kontaktovať v prípade výhry
4. Vyhodnotenie giveaway bude 1. augusta 2014
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tak a tu je čelenka o ktorú súťažíme...miau :)
 
 
 
PS: a velikánske ĎAKUJEM patrí editorke a fotografke Lucke, ktorá mi pomáha s realizáciou blogu :*

2 komentáre:

  1. Júúú, gratulujem k prvému výročiu a prajem veľa ďalších :) V poslednej dobe ma zaujal článok o Pohode, sama som nemala možnosť tento rok ísť, takže som nadšene hltala všetky fotky a dojmy... A čo by som tu rada videla? Určite to, čo doteraz! :) No ale ak pribudne ešte pár DIY návodov, ako vdýchnuť okukaným veciam dáky nový šmrnc, moc sa budem tešiť a nadšene skúšať ;)
    Môj mail je ada.basova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj Adi, som veľmi rada že sa ti môj blog páči a samozrejme čelenka je tvoja :)

    OdpovedaťOdstrániť