utorok 29. júla 2014

kimono wings

Tiež sa vám páči trend ľahkých kimon? O mojom krajkovom second-handovom úlovku som už písala  tu , no už netrpezlivo čakám poštárku kedy mi prinesie to nové :)
Kimoná sa toto leto nosia krajkové, hodvábne, s vintage potlačou, zo strapacami, s výšivkou, s aztéckym vzorom, dlhé, maxi, krátke...
Kombinujú sa najčastejšie s krátkymi šortkami a obyčajným tričkom, s nízkymi koženými čižmičkami no pre naozaj bohémsky look krásne vyzerajú skombinované aj s rozviatou tylovou či šifónovou maxi sukňou. Toto leto sú "musthave" výbavou na festival, ako "cover" na plavky či na garden party.
 
Tu je zopár inšpirácií /a tak trochu tuším že neodoláte ani vy ;) /.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tak ktoré sa vám páči najviac? Ja som si po dlhšej dileme vybrala toto....tešíííííím :)
 
 
 ♥
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára