nedeľa 27. júla 2014

cheap&chic

Nie je umenie nakúpiť si pekné oblečenie keď vás neobmedzuje účet. Ale mať pekné a kvalitné oblečenie za pár drobných je napríklad pre mňa ešte väčšia radosť.
 Počkať si na sezónne zľavy v obchodoch má veľa výhod. Toto leto som si nakúpila už asi 6 nádherných pletených svetrov, ktoré mi vždy na jeseň chýbajú a zazerám vtedy v obchodoch po jesenných "newcomers" za predražené ceny.
V poslednej dobe som mala šťastie na krásne kúsky v H&M /uvidíte v niektorých z budúcich postov/, C&A, a na topánky sa teraz určite oplatí zájsť do CCC, kde majú až 50% zľavy.
 
Aj keď oblečenie milujem, nie som snob a utrácam zaň s rozumom. Viac krát som spomínala že rada navštevujem rôzne bazáre s oblečením, second-handy, alebo si niečo pekné jednoducho sama ušijem. Baví ma ten pocit hľadať, premýšľať čo by sa ako dalo upraviť, alebo skombinovať. Tiež nekupujem všetko len preto lebo je to o 80% lacnejšie, ale pozerám aj na štítky s materiálovým zložením a v hlave si robím mini plán s čím budem danú vec nosiť. Tak predchádzam neporiadku v šatníku a neprehľadnosti.
 
Tu je zopár mojich najväčších nových radostí :)
 
 
1. béžové sandálky CCC, pôvodná cena 19,90€ // teraz 9,90€
 
 
 2. pásikované okrúhliaky Amazon, pôvodná cena 12,99€ // teraz 6,99€
 
 
3. crossbody Prada z Humany, pôvodná cena -breathtakin'- // teraz 16,99€
 
 
4. deep dye háčkovaný pulóver Gate, pôvodná cena 19,99€ // teraz 5,68€
 
 
  5. pletený svetrík s bambuľkovým srdiečkom F&F, pôvodná cena 29,90€ // teraz 3€
 
 
Zaujímalo by ma, či ste aj vy nedávno natrafili v obchodoch na niečo, čo vám spravilo veľkú radosť za pár drobných...:)

2 komentáre: