streda 9. júla 2014

trainspotting

Požičala som si názov tohto kultového filmu, lebo mi ho toto miesto pripomenulo. Chodili sme tam ako deti s bratom pozerať na vláčiky- a názov tohto filmu je vo voľnom preklade označenie pre "stereotypné pozorovanie vlakov z nudy". Vtedy to veru žiadna nuda nebola...:)
 
Konečne mi prišiel tento "lustrový" náhrdelník. Túžila som po ňom hneď ako vyšiel v kolaborácii Lanvin pre H&M. Ten sa však veľmi rýchlo vypredal a nie som z tých ktorý by pri uvádzaní nových kolekcií spali v spacáku pred nákupným centrom. Tento bol objednaný z Hong-Kongu, ale myslím že jeho kvalita je veľmi dobrá. Stál 14€, čo v porovnaní s originálom /ktorého cena sa pohybovala okolo 145 dolárov/ je fakt zanedbateľná suma. Pri podrobnejšom skúmaní aj tak neviem nájsť rozdiel a myslím si, že ten Lanvin to predsa len dával robiť do Číny...;)
 
 PS: Zajtra ideme na Pohodu, hope vyjde počasie a podarí sa pár fotiek. Určite sa potom podelím o zážitky aj s vami...;)
 
 
 
 
 
 
 
denim shorts // H&M
chandelier necklace //e-bay
plain tee // Gate
arrow shades // e-bay
plimsoles // Deichman

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára