utorok 1. júla 2014

and the winner is...

Tak konečne mi oficiálne začali prázdniny a s nimi je aj čas vyhodnotiť moju giveaway
o barokové naušničky. Podmienky súťaže splnili 3 slečny, ktorým veľmi ďakujem za zapojenie sa a za zdielanie môjho blogu :)
 
Žrebovanie prebehlo nasledovne:
 
1. Na lístočky som napísala mená súťažiacich...
 
2. ...ku každému lístočku s menom som priložila piškótku a zabalila ju do neho /už asi tušíte kto mi pomáhal zo žrebovaním...:) /
 
 
3. ...a tu už je naša sučka Daisy pripravená na žrebovanie...
 
4. ...ktoré prebehlo extrémne rýchlo- nebol teda čas zaostriť... :D
 
5. ...o víťazke bolo teda rozhodnuté hneď, len trošku dlhšie trvalo aby sa s ním podelila aj so mnou :D
 
6. ...nakoniec predsa len potrebovala s rozbalením piškótky pomôcť...
 
7. ...a tu už je dvojnásobná radosť pre Veroniku B. a aj pre Daisy :)))
 
Veronike gratulujem...
 dúfam, že náušničky nejako zaujímavo nakombinuje a spravia jej radosť :)
 
Určite sa môžete tešiť aj na ďalšie giveaways, počas leta ich usporiadám určite viac :)))

2 komentáre:

  1. Ďakujem veľmi pekne :) veľmi sa teším a Daisy by som za to mala poslať aspoň balík piškotiek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nemáš za čo Veronika, Daisy dostala potom celý obedík takže bola spokojná aj ona ;)

    OdpovedaťOdstrániť