štvrtok 3. júla 2014

brother's love

Môj brat je človek, ktorého mi mama dala k mojim prvým narodeninám, aby som mala na tomto svete súputníka. A svoju úlohu teda plní veľmi poctivo. Veľa ľudí sa už čudovalo ako si veľmi rozumieme, ako si pomáhame a žijeme v symbióze bez hádok a sporov.Vravíme si, že si preto tak dobre rozumieme, lebo pochádzame z rovnakej krajiny. Z tejto krajiny už nikto iný neprišiel, preto sa dokážeme navzájom pochopiť len my.
Máme rovnaké zážitky, rovnakú detskú izbu, rovnaké oči, zázemie, pocity aj túžby. A tie túžby smerujeme zase voči sebe navzájom. Prežívame spoločne naše životy a úprimne túžime, aby sa ten druhý mal dobre, aby nebol hladný, smutný a by mu nebolo ublížené.
Modlím sa za neho každý večer a viem, že aj keď je momentálne ďaleko odomňa, cíti moju sesterskú lásku a podporu.
 
Dnes mi od neho prišli moje vytúžené D&G náušničky. Pre mňa to nie sú len náušnice. Viem, že mi chcel nimi splniť jednu z mojich túžob...:)
 
PS: ...posielam mu na Sicíliu objatie a tú najúprimnejšiu sesterskú lásku akú k nemu cítim...
 
 
 
 
 

 ...ďakujem Lubénky a pripájam tú našu... :)
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára