štvrtok 26. júna 2014

naromeniny

Milí moji čitatelia,
 
dnes oslavujem svoje naromeniny. Naromeniny preto, lebo som sa narodila na Adrianu. Moja mama sa až do pôrodu nevedela rozhodnúť či sa budem volať Petra alebo Adriana tak som jej s tým pomohla a vybrala som si sama :)
Ale nie o tom som chcela...
Môj miláčik, najlepší priateľ, poradca, psychológ a už skoro rok aj manžel Miško mi dnes pripravil krásny darček a ráno som už mala namontovaný prútený košík na bycikli, tak som sa s vami musela podeliť o túto radosť :D
Pyžamová radosť musela trvať však len chvíľu, lebo bolo treba ísť do práce :( No a potom sa ešte aj rozpršalo, takže svoju "joyride"na tržnicu si ešte len užijem :) V košíčku som mala aj iné "masthevy" ktoré som si poctivo vyposlúchala :)
Dnešný deň mám docela "busy", v práci sme s deckami ešte maľovali celú triedu, po práci rýchlo za tatinom, vyvenčiť psa bla bla bla- ale šampanské sa už chladí /dík Majuštek ;) / a veruže si ho aj vychutnám...
 
PS: ...samozrejme, že ďakujem aj za ostatné darčeky a priania /aj za tie ktoré mi ešte nestihli prísť Jani :D /, všetky si nesmierne vážim, aj keď ja vás ľúbim aj bez nich! :)))
 
 
 
 
 
 
svetrík s bambuľkami // C&A
cichošľapky // H&M
prútený bike košík // neviem odkiaľ ale majú ho napríklad tu ;)
knižka // local bookshop M-kniha

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára