štvrtok 19. júna 2014

fingers cross

Dnes som sa rozhodla usporiadať druhú "giveaway" o tieto nádherné barokové náušničky v štýle Dolce&Gabbana. Inšpiroval ma k tomu dnešný post, kde som mala prvý krát oblečenú túto bavlnenú košieľku s organzovými kvietkami, ktorú krásne dopĺňali. Košieľka mi je síce o dve čísla menšia- ale to už je riziko nákupov z čínskych stránok :( Takže mám zase motiváciu dať nejaké to kilečko dole :)
 
Ale späť k mojej giveaway. Podmienky na výhru nie sú zložité a už asi známe:
1. Staň sa fanúšikom môjho blogu fairies and cherries na Facebooku
2. Zdieľaj moju stránku na svojom FB profile
3. Pod tento príspevok uveď svoju mailovú adresu, na ktorej ťa budem kontaktovať o prípadnej výhre
Výhercu vyberiem 1.7.2014- teda v prvý prázdninový deň :)
 
/ ...a samozrejme že náušničky dostanete úplne nové, nepoužité a zabalené, objednala som dvoje keďže som z nich bola nadšená- tak sa rozdelím :) /
 
 
 
 
 
 
...a tu je už spomínaná výhra :)
 
 
 
 
 floral blouse // Aliexpress
pleated skirt // Gate
madeira flats // Atmosphere
cat eye shades // e-bay
earrings // e-bay

7 komentárov:

  1. Nausnicky su krasne :) brala by som :) zdielane a mail je babarikovaveronika@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zdielam Adus :) antalovka@gmail.com a inak ty co chces este chudnut, sak sa stratis :D teraz si akurat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale no...vždy je čo vylepšovať- aj keď je zopár vecí o ktoré by som nerada prišla :D ;)

      Odstrániť
  3. :) :) .. krásne dve labute,košielka aj náušničky:) .. kolencikovaj@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. priebeh žrebovania a meno výherkyne si môžete pozrieť tu: http://fairiesandcherries.blogspot.sk/2014/07/and-winner-is.html :)

    OdpovedaťOdstrániť