piatok 20. júna 2014

70's flashback

Dnes po práci sme s Luckou narýchlo spravili zopár retro fotiek.
Môj dnešný pracovný outfit bol celkom jednoduchý a cítila som sa v ňom fakt pohodlne. Potlač na nohaviciach vyzerá ako tapeta zo 70-tych rokov a o okuliaroch ani nevravím...Ale až na týchto fotkách som si všimla ako mi ladí ich farba s odtieňom vlasov... :))))
 Batôžtek som dostala od bratovej frajerky Janky na vianoce a keďže šetrím životné prostredie a jazdím do práce na bicykli je teraz veľmi praktický.
 
Keďže máme momentálne celkom rozostavané mesto- toto dvojkolesové približovadlo je teraz ideálny dopravný prostriedok- lebo sa ním určite prepravím rýchlejšie ako autom. Tento týždeň som bola celkom pracovne vyťažená, tak sa teším na víkend. A zahájila som ho horúcou horkou čokoládkou s mojim ocinom. To znamená že večer si odbehnem nejaký ten km naviac... :P
 
Prajem krásny a kreatívny víkend aj vám... :)
 
 
 








 
ľanové basic tričko // Gate
cream shades // e-bay
printed pants // H&M
statement náhrdelník // wanabe Lanvin
vintage batoh // Atmosphere
tenisky // Deichman
watches // M.Kors

2 komentáre:

  1. ty brýle vypadají zajímavě ! řetízek je taky super

    OdpovedaťOdstrániť
  2. brýle mám aj v čiernej farbe- stáli asi 3€...páči sa mi tá baroková bočnica- myslím že podobný kúsok mala pred pár sezónami Prada :)

    OdpovedaťOdstrániť