streda 18. júna 2014

lemon blossom

V jednom z aprílových príspevkov som básnila o žltej . Zadovážila som si od vtedy jednoduchú ľahkú šifónovú sukňu a náhrdelník v tejto žiarivej letnej farbe. Som veľmi prekvapená ako sa mi zrazu ten náhrdelník hodí takmer ku všetkému.
 Nikdy by ma nenapadlo, že žltý náhrdelník bude tak všestranne použiteľný. Najviac sa mi páči k folklórnym výšivkám- tam jednoducho dotvára ten etno efekt. Hodí sa aj k ružovým šatám, krajke, obyčajnej bielej košeli či tričku a určite odporúčam aj vám oživiť svoj šatník nejakým doplnkom v takejto výraznej farbe- 'cause it worth it! ;)
 
 
 
 
 
 
maxi skirt // Sheinside
flower necklace // Etsy
plain T-shirt // Gate
flats // Atmosphere
mermaid perfume // Harajuku Lovers
folk babydoll // Next
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára