streda 25. júna 2014

french lace

Posledný týždeň pred prázdninami prežívam dosť intenzívne.
Kopec papierovačiek, skrížených s pohľadom na unudených tínedžerov, ktorých by v tieto dni už nezabavil už ani Borat, striedaná s pooperačnou rehabilitáciou môjho ocina, ktorému asistujem pri zdvíhaní činiek, či vysadaním na spinning. Okrem toho sme spolu pozreli aj nejaký dokument o anakondách, hľadali kľúče, piekli kura, pri venčení psa rozoberali jeho stolicu, pozerali na dvojke inscenácie z 80tych  a zjedli vagón zmrzliny.
Včera sme si s Miškom boli pozrieť západ slnka pri blízkom rybníku a všetko bolo na chvíľu ako keď sme sa spoznali. A hlavne už bolo cítiť leto. Teším sa, že je krásne počasie aj keď rána sú ešte stále chladné a dnes ma na bicykli zastihla aj krátka letná búrka, čo mi však vôbec nevadilo. Ten vzduch a vôňa hliny je "magic".
 
Toto je opäť jeden z mojich pracovných outfitov. Nie je to žiadna "extra fashion"- ale je pohodlný a jednoduchý a práve v takomto oblečení mi je najlepšie. Pôvodne som tento top objednávala ako šaty, no ale ako vidíte boli asi šité na záhradných trpaslíkov, takže ich nosím ako tuniku. Zbožňujem detail francúzskej krajky s ktorou je prestrihaný.
A konečne mám aj fotku s novým bicyklom :)))
 
PS: ...a pripomínam moju giveaway o krásne barokové náušničky- zatiaľ máte veľkú šancu na výhru, lebo pod príspevkom sú len 2 komenty= 2 potencionálne víťazky ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
... a posledná fotka je pred domčekom mojej babushky :)
 
 
lace dress // sheinside
handbag // Lady Dior
plimsoles // Deichman
aviator shades // e-bay
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára