piatok 13. júna 2014

etno feeling

Mám rada rôzne pokrývky hlavy a najradšej šatky. Nosím ich samozrejme najradšej v lete, lebo k letu skrátka patria.
 Na festivaloch často nosím obrovskú šatku ako turban v štýle Erykah Badu, ktorý v prípade potreby dám dole a použijem ako pareo, prípadne deku na sedenie na tráve :)
 
Mám rôzne typy šatiek- arafatky, bandany, etno šatky, indické šatky, brokátové, pašminy, ručníky s ľudovými vzormi po babke, háčkované, obrovské plážové, dizajnérske...
Najviac sa mi páči, keď sú vo vlasoch uviazané len tak "ledabolo", trčí z nich napríklad dlhý vrkoč a ešte sú aj doplnené o hippie, alebo bamboo naušnice :) Keď sa rozhodnem pre takéto combo, oblečiem si už len niečo "simple" ako napríklad tieto "doktorské šaty" z kolekcie H&M. Tieto šaty s lodičkovým výstrihom patria medzi jedny z najstarších čo mám a zároveň medzi najviac variabilný a skombinovateľný kúsok v mojom šatníku...♥
 
 
 
 


 
get inspired...
cotton dress // H&M
gladiator sandals // E-vie
vintage crossbody // gift
arrow shades // e-bay
vintage scarf // second-hand

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára