pondelok 9. júna 2014

riverside

Dlhšie sme vonku nefotili. Zatiaľ sa mi doma nakopilo celkom dosť noviniek. Momentálne mám mániu na slnečné okuliare a pribudli mi štyri nové kúsky. Určite tu zažijú svojich 15 minút slávy v niektorom z ďalších postov. ;)
 
V našom meste otvorili nový second-hand Humana. Kto pozná vie, že ak ste sa narodili pod šťastnou hviezdou, máte tu možnosť natrafiť na skvosty od Prady, Moschina či ako ja dnes na sukňu Hermés- len mi do nej chýbalo asi 8 kg dole :D.
 
Naviac má táto sieť predajní aj humánny charakter a to ja rada podporím. Výroba oblečenia kladie bremeno na ľudí i životné prostredie, míňajú sa dôležité zdroje a bieda prežívaná v Afrike a iných regiónoch hovorí sama za seba. Z tohto dôvodu by sme mali dbať o to, aby sa oblečenie nosilo tak dlho, ako je to možné.
Oblečenie nepatrí na skládku odpadov. Čoraz viac ľudí sa snaží dať nepotrebné oblečenie na ďalšie využitie. Recykláciou oblečenia sa zaoberám už dávnejšie a verím, že aj vy opatrujete nejaký ten sentimentálny kúsok ešte po vašej mamine či babičke...
 
Nakupovať v second-handoch nie je hanba- je to postoj...;)
 
 
 
 
 
 
sailor dress // Jackpot- Humana
arrow shades // e-bay
woolen hat // asos
flower necklace // e-bay
sneakers // Deichman

2 komentáre:

  1. Suhlasim :) nie je to hanba ale postoj - to je uplne vystizne :) A s tou recyklaciou oblecenia je to dobry napad ale vela ludi sa na to este nechyta, aspon co pozorujem v mojom okoli....mame aj tie zberne nadoby na satstvo a neraz som ich uz pouzila.Zamer je dobry,len to udrzat,podporovat a dalej rozvijat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. presne tak Veronika, som rada že sú aj vnímaví ľudia ako si napríklad aj ty :)

    OdpovedaťOdstrániť