nedeľa 30. marca 2014

do more of what makes you happy

Stretla som sa nedávno s kritikou mojej osoby aj môjho blogu / nie že by bol názor nejakých aknóznych puberťákov pre mňa nejako rozhodujúcim, ale som človek otvorený/.
 
1. Nemyslím si že môj blog je najlepší na svete a rozhodne viem, že ani nebude, len skrátka radšej trávim svoj voľný čas takto ako vysedávaním pri PC, hejtovaním, závidením a ponižovaním druhých
2. Nie nebudem svoje peniaze radšej utrácať za alkohol / to snáď ani nebola rada, nad ktorou mám premýšľať...či?! /
3. Som si vedomá že nevážim 40kg, ale nebudem svoj šatník preto obmedzovať na rifle a mikinu. Aj napriek tomu že mám asi 15kg nadváhu, cítim sa dobre, som zdravá, pravidelne cvičím, zdravo sa stravujem a neskromne si myslím že svojou kondíciu tromfnem hociktorú vysušenú 15tku!
4. Mám otvorenú myseľ, myslím pozitívne a na druhých si všímam hlavne to čo sa mi na nich páči. Viem je to tá ťažšia cesta ako kritizovať, ale aspoň mám pokojný spánok a myslím, že tým dokážem veľa ľudí povzbudiť a motivovať a tak by sme mali myslieť všetci!
5. Nie nebudem nosiť stále podpätky len aby moje nohy vyzerali 24 hodín štíhlo! Nechcem mať boľavú a krivú chrbticu, pokrivené prsty na nohách, kŕčové žily, skrátené šľachy a iné choré abnormality, ktoré si to vyžaduje. A nevyhodím svoju zbierku sneakers!
6. Nekritizuj keď sám nevieš čo zo sebou, nepoznáš ma a nie si v tom čo kritizuješ lepší!
7. Môj blog nie je len o "fashion" ale aj "passion" čo mám aj v názve, takže sa nezameriavam len na veci povrchné, nie nenájdeš u mňa ani jeden duck face ani primitívnu fotku s pohľadom do môjho výstrihu takže nečítaj...;)
 
A otvorte už konečne svoje mysle! Nebuďte všetci ako mravce rovnaký, nepovyšujte sa, chváľme sa navzájom a buďme k sebe milý a rešpektujme sa! Veď to má predsa každý z nás rád nie?
 
Peace.
 
 
 
 
 
 
 

6 komentárov:

  1. Och... v poslednej dobe často uvažujem, čo sa to deje s ľuďmi. Bola som svedkom nedávno, ako slečna šupla na blog fotku nie úplne dokonalého kusu zeleniny a polovica komentárov bola typu "fúúúj, ako taký odpad môžeš jesť". Prípadne ešte o kúsok smutnejšie, fotka tehotenského bruška krátko po pôrode dvojičiek a pod tým podobné komentáre všeznalých -nástiek "fuj, ty sa o seba nestaráš, choď radšej cvičiť" prípadne "och, ja nechcem deti v živote, takto si pokaziť postavu!" Skrátka neukazuj nič, čo nie je dokonalé a práve in? Pche, to by som sa k smrti unudila na svete :D

    Je fajn mať svoj názor, no pokiaľ sa jedná o kritiku, vždy najprv porozmýšľam, či prinesie kritizovanému niečo dobré a ak nie, radšej si ho nechám pre seba a porozmýšľam, či náhodou netreba skôr zamiesť pred mojím prahom, ako obzerať cudzie. Tvoj blog je skvelý, originálny, moc rada ho sledujem a dúfam, že ťa niekedy stretnem, až na teba môžem naživo žmurknúť a ukázať palec nahor, nech máš krajší deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...mne nevadí ukazovať že nie som dokonalá, lebo priznajme si každú z nás niečo trápi...ale možno takéto zistenie že nie sme jediné, je jedna z možností ako sa s tým vysporiadať :) teším sa, že sa nájdu rozumne zmýšľajúci ľudia ako ty a takých vždy rada stretnem ;)

      Odstrániť
  2. Jsi svá a zůstaň taková, jaká jsi! tvůj blog mám moc ráda, fotky jsou skvělé, nechápu ty hejtry! souhlasím s tvojí poslední větou! chvalme se a respektujme se, vždyť každý dokáže kritizovat avšak pochválit jen málokdo a to je dneska to ,,originální"!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. moc ďakujem za podporu :) fotky fotí väčšinou moja šikovná sesternica Lucka a určite ju od teba pochválim...XO

      Odstrániť
  3. Paráda... máš svoj názor a to je dobré, z toho keď si niekto potrebujem vybúriť svoju náladu na tebe si nič nerob... sú to úbohý ľudia, ktorí si myslia, že všetko sa točí len okolo nich....Si taká aká si a to je dobré, však o čom by to bolo keby sme boli všetci rovnaký???...Páči sa mi tvoj blog aj keď ho čítam len chvíľu... drž sa a buď sama sebou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. absolútne súhlasím Veronika, negatívna kritika je často potlačená závisť a vlastná neschopnosť urobiť veci lepšie- nepripadá ti to tak tiež? Moc ďakujem, že občas ku mne zablúdiš v tom množstve blogov- moc si to vážim XO ♥

      Odstrániť