sobota 5. apríla 2014

beauty stuff 2.

Znova niečo overené z kúpeľňovej poličky. Teraz zamerané viac na vlasy, lebo som maniak na šampóniky, balzamy a výživu pre ne :)

1. Už som spomínala, že mojím favoritom medzi šampónmi je levanduľový Garnier Provence, ale keďže rada skúšam nové veci nechala som sa zlákať na toto mega balenie keratínovej bomby od Syoss. Myslím, že bude super hlavne v lete, kedy sú vlasy suché pretože je to fakt vitamínová bomba. Stačí ho naniesť len raz v malej dávke, bohato pení a s Garnierom je to vítaná obmena :)



2. Už ste vyskúšali tento balzam na vlasy od Welly? Ak nie, určite do toho choďte! Konečne som natrafila na balzam, ktorý fakt funguje. Vlásky sú po ňom krásne lesklé, vďaka krémovému zloženiu ho stačí fakt málo a to nehovorím o prekrásnej vôni, ktorá sa na vlasoch drží veľmi dlho. Je ich viac druhov, no zatiaľ mám už tretie balenie tohto Repair, lebo som s ním veľmi spokojná. Má aj výbornú cenu- 500ml stojí v DMke v zľave okolo 3€!!!

 
3. Lotosová olejová kúra od Avon je super obmenou za sérami z ich rady Advance Techniques, vždy keď je v katalógu v zľave neodolám hlavne kvôli jej prenádhernej ovocnej vôni. Kúra je nezmývateľná, aplikujem je len na suché konce mokrých vlasov.
 

 
3. Adidas má novú radu telových vôní a deodorantov. Keďže mám najradšej tuhé deodoranty vyskúšala som Adidas Cool and Care. Mám rada deodoranty, ktoré nie len chránia pred potom ,ale aj ošetrujú pokožku po holení. Naviac tento má krásnu vôňu. Som s ním celkom spokojná aj keď ho viac odporúčam pre tých, čo sa viac potia- zloženie je jemnejšie takže sa nanáša v poriadnej vrstve čo ja až tak nepotrebujem...
 

 
4. Korektor Avon Color trend je niečo čo som potrebovala do kabelky. V poslednej dobe potrebujem rozjasniť okolie očí, tak som si na skúšku vybrala najsvetlejší odtieň a musím povedať, že som sa konečne trafila. Odtieň nie je oranžový ani ružový ale pekne nude, nevýhodou je, že ho treba aplikovať viac krát za deň, lebo dlho nevydrží.
 
 
5. Telové spreje opäť od Avon sú moja úchylka už roky. Vždy keď príde do kampane nová vôňa musím ju mať /nesedela mi snáď len fialková :P /. Tieto spreje sú veľmi praktické na denné osvieženie, keď som dlhšie v práci , alebo vo fitku. Vonku je už dosť teplo tak uprednostňujem namiesto parfémov skôr len takéto "mists". Momentálne zbožňujem melónový... :)
 
 
6. Na záver musím upozorniť na detské mydielko Johnson's pre pokojný spánok. Tieto mydielka mám v skrini s bielizňou, pretože tá vôňa je úplne "magic" a nádherne prevonia celý bielizník. Mydielko je jemnulinké, krásne pení a nevysušuje pokožku rúk. Keď som v drogérií vždy si jeden kúsok musím prikúpiť :)
 
 
Máte aj vy skúsenosť s niektorým z týchto výrobkov? Ak hej napíšte, budem rada, keď si porovnáme názory :)
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára