štvrtok 27. marca 2014

youth always wins

Zaujala ma kolekcia pánskeho oblečenia Pyrex Vision z minulej letnej sezóny. Všimla som si, že sa v  poslednej dobe v nej začali na pintereste objavovať aj ladies. Túto kolekciu odprezentovali hlavne rappery ako A$AP  Rocky, Jay-Z alebo môj milovaný Kanye. 
 
 Už dávnejšie som si kúpila mikinu. Najprv som bola zaskočená, že ide o oblečenie Champions o ktorej som už dávno nepočula, ale kvalita bola celkom dobrá. Tak nasledovalo ešte tričko a podkolienky a potom dilema k čomu to nosiť. Asi ešte potrebujem červenú károvanú flanelku :D
 
Celkový feeling zo značky je jasný- drsný nigga si k Pyrex tričku oblečie už len sieťované basketbalové kraťasy, bandanu cez polovicu tváre a do ruky kebab. Ehm. Keďže už nemám ani 17 a ani 25, zostala som verná ženskému štýlu a tieto vychytávky kombinujem s výlučne ženskými záležitosťami. V tomto prípade opäť s mojou obľúbenou sukňou s efektom "cigaretového dymu" z vlastnej produkcie.
 
PS: Pripájam ešte kompletný lookbook značky podfarbený epickou skladbou Heart and Soul od mojich milovaných Joy Divison  tu  love it!
 
 
 
 
 

 
tee // Pyrex Vision
tulle skirt // own production
shades // e-bay
aquamarine ring // Gate
rose gold watch // Michael Kors
sneakers // Adidas Attitude

2 komentáre: