pondelok 17. marca 2014

I'll give you a choke

Najkrajším doplnkom sú pre mňa jednoznačne náhrdelníky. Mám s nimi však jeden problém- nemám ich už kde skladovať a ešte toľko ich "potrebujem" :D.
 Najlepšie sa budú kombinovať samozrejme s obyčajným bielym tričkom a pásovou sukničkou, teplákmi alebo dlhými maxi sukňami. Tu je môj top 7 jarných klenotov.
 
Gotta catch'em all !!!
 
1. Inšpirovaný Lanvinom- obrovský statement náhrdelník s posolstvom ktoré vystihuje Vašu náladu alebo outfit, môžete si vybrať s nápisom cool, happy, love, hope, beyond...Ktorý bude môj?
 
 
 

 
 
2. Ako pre princeznú boli tieto "chandelier" maľované náhrdelníky od Lanvinu v kolaborácií s H&M. Tie sa vypredali rýchlosťou svetla, ale keď budete mať šťastie môžete na ne sem-tam natrafiť na e-bay. S kvalitou by som si hlavu až tak nelámala, mám totiž z tejto série náušnice a veľmi rýchlo sa mi na nich ošúpala farba. Takže čím lacnejšie ho zoženiete, tým menej budete potom sklamané. / Inak celá tá Lanvin kolaborácia bola neskutočne krásna a mám pocit že bola aj jedna z najúspešnejších aj napriek mizernej kvalite. /
 
 
 
3. Tieto akrylové jarné kvetinky sú od Marni- tiež v kolaborácií s H&M. Sú z minuloročnej kolekcie a tiež sa mi ich nepodarilo zakúpiť. Úplne ich vidím ako mi dopĺňajú biele dlhé madeirové šaty a ako si ich omotávam okolo hlavy ako čelenku. Sú navlečené na hnedej koženej šnúrke a sú veľmi variabilné. Páči sa mi ako sa tie kvietky rôzne dajú skladať. Ak by som ich mala na krku, určite by som sa s nimi celý deň hrala...sú také krásne...:)
 
 
 
 
4. Tieto korálkové kvietky som objavila nedávno na etsy. Sú vyrobené z gorálok v tvare slzičky, doplnené malým štrasom. Sú k dostaniu v rôznych farebných prevedeniach. Najviac sa mi páčia krémové, tyrkysové, žlté a ružové. No po dlhej dileme som si vybrala rubínovo-červené a už sa teším ako si ich zladím s čierno-bielym pásikavým tričkom. / Inak myslela som si že sú handmade, ale už sú ich aj plné čínske e-shopy...eh...who cares anyway?/
 
 
 
 
5. Náhrdelníky z povrazov- tzv. rope necklaces, sú tu už trošku dlhšie, ale až teraz som si k nim našla cestu. Také tie rôzne pouzlené sa mi však až tak nepáčia. Viac sa mi zapáčili krásne jednoduché s malým detailom. Podľa mňa si tieto minimalistické skvosty pýtajú rifľovú košeľu. Úplne prvý rope náhrdelník som si všimla na sashe u Helmony. Je s krásnym jednorožcom. Stále ho k nej chodím okukovať do galérky a tajne dúfam, že mi ho raz niekto kúpi k sviatku. / Dúfam, že toto bude čítať môj milý ;) /
 
 
 
 
 
....ten od Helmony ♥

 


6. Tieto kvetinové "bib necklaces" sú ako od majstra Alfonza Muchu. Pripomínajú mi tepané secesné zábradlia s florálnymi ornamentami. Nádherné dielka plné lesklých akrylových kvietkov v rôznych farebných prevedeniach vyvolávajú dojem luxusu, našla som ich však na e-bay, kde stoja okolo 12€. Páči sa mi staro-ružová verzia.
 


 





7. Ako posledné som si nechala tieto kúsky priesvitných plastov pospájané kovovými časťami a dozdobené kamienkami, alebo štrasmi. Vyzerajú veľmi zaujímavo na obyčajnom bielom tričku, keď sa plast len jemne odráža. Tuším, že takýto futurizmus v šperkoch je to na čo sa ešte zameriam...;)
 
 
Ak sa vám niektoré kúsky tiež tak zapáčili ako mne, napíšte mi a pomôžem vám si ich zadovážiť.  ;)

2 komentáre: