nedeľa 2. marca 2014

beauty stuff 1.

Opäť som vybrala zopár mojich kozmetických noviniek. Sú síce prevažne z Avonu, lebo rada skúšam ich novinky no obľúbila som si aj výrobky iných značiek.

1. Už som spomínala, že mi v poslednej dobe príjemne vonia jasmín. Avon prišiel s novinkou- telovým jasmínovým parfémom s troškou oleja. Vôňa je sladkastá a používam len pár kvapiek po sprche tesne pred spaním :)


2 Ak budete skúšať tento jasmínový, musím Vám odporučiť aj levanduľový s harmančekom, ktorý sa používa na prevonanie bielizne, alebo ako aromaterapia pred spaním.

 
 
3. Čo sa týka vlasov, mám už piate balenie nezmývateľnej kúry a kondicióneru Advance Techniques tiež z Avonu. Vmasírujem si ho do vlhkých vlasov a rozčesávanie potom ide samo. Naviac krásne prevonia vlasy a je pomerne lacný. Keďže ho netreba veľa balenie mi vydrží aj pol roka :)

 
4. Na suché končeky vlasov používam olejové nezmývateľné sérum z rovnakej rady, ktoré prestriedavam zo sérom s argánovým olejom. Obe majú rovnaký účinok a neskutočne voňajú.

 
5. Posledný produkt z Avonu sú moje obľúbené špirály Avon Super Shock. Vždy ma fascinujú ich luxusné limitované balenia a tomuto jarnému s pávimi perami sa jednoducho nedalo odolať. Špirála ma naviac potešila vylepšeným kartáčikom a príjemnou krémovou konzistenciou.


6. Slniečko sa vyťahuje viac a viac a tak začínam opäť používať denný krém Photoderm Bronze SPF50 od Biodermy. Je síce tuhšej konzistencie, ale dokonale ochráni pleť pred pigmentovými škvrnami a vráskami. Predsa len už nemám 20... ;) Balenie mi vystačí na celú sezónu.


7. Poslednou vecičkou čo mi pribudla v kozmetickej taštičke je paletka NUDE Catrice z DM v štýle Naked, ale za zlomkovú cenu. Keďže tiene používam len hnedé a aj to veľmi málo, paletka mi určite vydrží veľmi dlho. Tiene sa dajú krásne miešať, nemajú lacný oranžový nádych, nemrvia sa a dá sa s nimi vytvoriť pri troche cviku krásne dymové líčenie. Rozmýšľam nad zakúpením aj čiernej- smoked verzie.



Možno ste si všimli, že ma kozmetika veľmi baví, takže budem na blog pridávať častejšie podobné príspevky. Dúfam, že si aj pomocou nejakého môjho "manuálu" nájdete aj vy výrobok, ktorý vám spraví radosť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára