utorok 11. marca 2014

Olive love

Tak toto je asi najväčšie combo aké v šatníku mám :D. Flitrami vyšívaná Olive v srdiečku. Keď som tento top videla strašne mi pripomínal Moschino. Je mi jasné že toto tričko je riadna päsť na oko, ale ja mám zmysel pre humor.
Určite máte aj vy doma nejaký vtipný skvost o ktorom ste si isté že okolie nepoberie :D
Ja mám takých viac. Mám rada vtipné kombinácie. Nemyslím tým ale prvoplánové vulgárne nápisy a potlače na tričkách. Skôr kombinácie- námornícke tričko a obrovská riasená taftová sukňa, hippie šaty a vyšívaná vestička z kroja, obyčajné biele tričko a veľká indiánska čelenka...
 
 Vonku to už začína vyzerať celkom pestro- ideálny čas povyťahovať všetko vtipné, farebné a s nadhľadom pobaviť tak celú ulicu !!! :)
 
 
 
 
 
 
 
vintage top Olive // kúpiš u mňa tu
čierny cardigan // Atmosphere
sneakers // Adidas Superstar
lion choker // e-bay
 
 

1 komentár: