piatok 10. októbra 2014

hippie dress

Tieto ružové boho šatičky sú z mojej zbierky vintage šiat a zbožňujem ich korálkami vyšívaný golierik. Pripomínajú mi éru hippies, hlavne tie voľne vejúce kruhové rukávy.
 Tento týždeň som v second-hande konečne zohnala indiánsku pierkovú čelenku v oddelení kostýmov na helloween. Škoda že som ju nemala v čase fotenia týchto šatičiek :) Už sa teším ako ju nakombinujem s nejakými podobnými.
 Naviac v škole budeme mať s deťmi deň kníh, kedy budeme všetci počas celého vyučovania preoblečení za nejakú postavu z knihy- takže Ribanna to istí ;)
 
Toto karnevalové obdobie ma nikdy nejak zvlášť nefascinovalo. Šašovia a mímovia, ktorí sa na týchto akciách vždy nachádzajú sú skrátka pre mňa jedna veľká katastrofa a dodnes mám skľučujúci pocit keď vidím napúdrovaných chemlonových a zmalovaných ujov. A o deťoch už ani nehovorím...brrr :P
Dúfam, že si tento rok rodičia tieto otrepané kostými odpustia...
 
howgh...
 
 
 
 
 
 
hippie dress // vintage lovers
sneakers // Deichman
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára