utorok 7. októbra 2014

heart by heart

Momentálne rada vyrábam tričká s originálnymi aplikáciami. Najradšej mám srdiečka, pretože tento tvar je veľmi variabilný, dobre sa s ním pracuje a naviac pôsobí milo a žensky.
Toto biele bavlnené patrí k mojim obľúbeným. Má dvojité srdiečko skombinované z dvoch materiálov a je doplnené malou mašličkou. Naviac sa mi veľmi páči strih trička s hlbokým výstrihom aj na chrbte. Takéto "cute" záležitosti skrátka zbožňujem :)
V hlave mám nápady aj na iné "špecialitky" na ktoré sa veľmi teším. Keď budú hotové určite vám ich tu potom predstavím ;)
 
Ak sa vám takéto rozkošné tričulá páčia, pár mi ich ešte zostalo v galérií ...;)
PS: ...a určite si choďte pozrieť jesenný západ slnka- záplava teplej oranžovej oblohy vás dokonale zrelaxuje a po ceste si nazbierajte oriešky a šípky na zimný čajík...
...najlepšie veci sú FOR FREE... ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
tričko Emmylou // adjushka
skirt // e-bay
sneakers // Deichman
beanie // second-hand
cardigan // atmosphere

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára