pondelok 13. októbra 2014

classics

Aj vy ste toto leto nakupovali zimné svetre a bundy?
Zohnať army parku podľa mojich predstáv bol veľký challenge. Kvalitná parka dobrého strihu sa dá skrátka vynosiť kamkoľvek a dá sa skombinovať s krajkovými šatami aj s flanelovou košeľou- skrátka multižánrová záležitosť. Natrafila som na ňu náhodou počas letného výletu s Luckou v H&M oddelení zliav!!!
 
 Taktiež som si v lete kúpila moje milované čierno-biele superstárky- je to už môj tretí pár týchto legendary sneakers a vždy keď ich zničím skrátka zistím že mi chýbajú. 
O týchto superstárkach tu myslím že ešte nejakú tu poéziu napíšem, lebo si ju skrátka zaslúžia :))) Viem že všetci začínajú vyťahovať Adidas Stan Smith ale s týmto prúdom sa asi nezveziem- pre mňa je neprekonaná adidas klasika skrátka Superstar. ;)
 
Pribudlo mi tiež asi 5 pletených oversize svetrov a čapíc- bolo mi ich skrátka v tých obchodoch ľúto- vyzerali tak stratene...
 
No a teraz pomaly nastáva to obdobie kedy vyťahujem zo skrine tieto nepochopené letné nákupy a môj line up tejto sezóny je myslím jasný... :)
 
 
 
 
 
 
army parka // H&M
plain tee // Fruit of the Loom
skinny jeans // C&A
sneakers // Adidas Superstar
flower necklace // e-bay
panel hat // Supreme

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára