nedeľa 19. októbra 2014

embroidered tees

Nedávno som vám písala, že mám novú záľubu vo výšivke a že pracujem na nových tričkách. Tie sú hotové a čakajú na svoje majiteľky.
 
Keďže rada kreslím čiernou fixou, pretransformovala som takúto grafickú kresbu aj do typu výšivky. Hotový výsledok teda vyzerá akoby bola výšivka kreslená.
Vyberám si zatiaľ jednoduché "cute" námety, ale postupne by som si rada vyskúšala aj zložitejšie prevedenia / napríklad vyšiť tak celú sukňu, alebo šaty.../ Výšivku aplikujem na kvalitné bavlnené tričká, ktoré ďalej dotváram do mojej vizuálnej predstavy mašličkami, gombíčkami a inými ženskými prkotinkami ;)
Takáto aplikácia je oveľa trvácnejšia ako grafická potlač, nakoľko sa praním nepoškodzuje /nebledne, neolupuje sa.../ Každé tričko je originál, ktorého prevedenie už nebudem opakovať /tak ma to skrátka nebaví a určite ani vás :P /
Cena mojich tričiek je porovnateľná s hromadne potláčanými "brandovými" tričkami, rozdiel je samozrejme v kvalite materiálu a pridanej hodnote, ktorú do každého kusu vložím...
 
...je teda na vás akú kvalitu a "karmu" trička si zvolíte. ;)
 
 
Spirit tee- kúpiš tu
 
 
 
 
 
Hummingbird tee- kúpiš tu
 
 
 
 
Muffin tee- kúpiš tu
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára