nedeľa 12. októbra 2014

all is full of gold

Zlatom zaliata nedeľa za nami- dúfam, že ste z nej vyťažili čo najviac energie do nového týždňa.
Ja som dnes vytiahla tieto čerešničkové "tea dress" a aj keď je všade skôr záplava tekvíc, jabĺk a hrozna ako čerešní, pekne ladili aj s padnutým lístím a gaštanmi. Sú to také retro zavinovačky s puff rukávikmi a pripomínajú mi také klasické bábikovské americké šaty. :)
 
Namiesto klasického nedeľného múčniku som napiekla zdravšiu verziu sladkostí. Netradičné ovsenné sušienky do ktorých som pridala figy, škoricu a vlašské oriešky som tak tiež prispôsobila tradičnej jesennej chuti. :)
Tie sme podvečer zabalili a vybehli sme k neďalekému rybníku. Dokonalé ticho harmonicky sprevádzalo pomaly zapadajúce slnko a rybky čo občas vyskočili nad hladinu.
 
 Prajem vám úspešný týždeň...:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára