streda 9. apríla 2014

all saints

O mojej vášni k náušniciam som už písala tu. Od vtedy sa samozrejme moja zbierka poriadne rozšírila. Mám rada také čo vyzerajú ako malé umelecké dielko / som však ale presvedčená že fimo hmota patrí na uši len deťom zo základky :P /.
Myslím skôr naozaj kreatívne riešenia, správne kombinácie materiálov a tvarov. V tomto sú majstri páni Dolce&Gabbana. Ich náušnice majú príbeh a vždy krásne dotvárajú feeling každej kolekcie. Sicílske citróny, byzantské kríže, barokové filigrány, černoška s banánmi alebo etno kruhy zo strapcami.
Takéto dielka ani netreba nejako komplikovane kombinovať. Stačia k nim rifle a obyčajné biele tričko. O tom, že na seba strhnú všetku pozornosť svedčí aj jedna spontánna pochvala od neznámej slečny na ulici :)
 
 
 
 
 
 
...a ešte pár prekrásnych dielok od D&G
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára