piatok 18. apríla 2014

festival mood

Och zažiť raz taký festival ako je napríklad Coachella v Californii. Aj vás pohltili streamy z tejto masívnej akcie? Ten line-up je neskutočný, páči sa mi mix žánrov a štýlov a tiež že sa do toho mieša výtvarné umenie a vôbec všetko čo ma zaujíma. Preklikala som si kopec blogerov ktorí hádzali fotky priamo odtiaľ a približovali tak celkovú atmosféru.
Na festivaloch majú všetky ženy na celom svete tuším rovnaký dresscode: krajky, výšivky, folk, etno, hippies a bohémsky štýl skrátka k tej uvoľnenej atmosfére patrí. Oh.... a kvety vo vlasoch, sure. ;)

Musím povedať že keď to tak pozerám, neviem sa dočkať našej Pohody. Tá "peaceful "atmosféra je strašne nákazlivá.
Pripájam zopár outfitov, ktoré ma zaujali najviac a s ktorými sa určite v júly inšpirujem aj ja :)
 
See you there my sweethearts ;)
 

























 
...a na záver pridávam jednu moju ilustračnú z minulých ročníkov a hope sa stretneme na tohtoročnej Pohode... :)))
 
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára