nedeľa 20. apríla 2014

flower power

Pod oknom nám opäť rozkvitli sakury. Tento rok o mesiac skôr ako zvyčajne. Od rána do večera počúvam spev vtákov v nich a vietor celé okolie posieva ich voňavými ružovými lupienkami. Toto obdobie mám veľmi rada.
Vo štvrtok som zašla do môjho obľúbeného second-handu a kúpila si dva krásne vintage topy. Sú posiate drobnými kvietkami ako momentálne celé okolie, dýchajú retrom a sú plné krajok. Každý stál 1,50€ takže to bol TOP nákup posledných dní, aký sa mi podaril :D
Keď som prišla domov čakal ma v pošte ešte jeden prekrásny top. Je zase plný ruží a je nádherne vzdušný.
Na jar to skrátka bez tých florálnych vzorov nejde! :)
 
FLOWER POWER
 
 
 
Top s "puff" rukávikmi Atmosphere / second hand- 1,50€ /
 
 
 
 
 
Top s madeirou a háčkovanými gombíčkami Miss Selfridge / second hand- 1,50€ /
 
 
 
 
 
Loose top s kvetinovou potlačou / e-bay - 7$ /
 
 
 
 ...a ešte pripájam video s atmosférou pod našimi oknami :)
 
 

2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. tak veru, je to nádhera...voňavý orgován, tulipány, magnólie, pivónie...škoda že to trvá tak krátko :)

      Odstrániť