utorok 22. apríla 2014

adjushka's shop

Do môjho mini obchodíku adjushka na sashe.sk mi počas veľkonočných sviatkov pribudlo zopár jarných vecičiek. Vždy sa teším keď tam niečo nové pribudne, lebo je to moja milovaná záležitosť. Žiaľ moja hlavná práca mi vždy spapá väčšinu času, ktorý by som rada venovala mojej tvorbe. Stále však dúfam, že to nejako zmením, lebo vymýšľanie a vyrábanie oblečenia ma fascinuje už od detstva. Každopádne som rada, že sa mojej záľube môžem venovať aspoň takto "externe" a našla som si k vlastnej realizácií nejakú cestičku  :)
Najradšej mám 100% bavlnu, krajky, kvetinové motívy a vintage nádych, akoby ste tie vecičky práve vybrali z babkinej vŕzgajúcej truhlice a hneď si v nich šli naboso zatancovať na orosenú lúku... :)
Tiež si dávam veľmi záležať na šití, technologickom vypracovaní a samozrejme nákupe materiálu či tričiek.
 
Takže tu je zopár mojich posledných "výtvorov", ktoré si bližšie môžete pozrieť TU :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




 

Ďakujem Lucke za krásne fotky a víle Miške, ktorá si vecičky vyskúšala ako prvá :)
♥ 

2 komentáre:

  1. čekujem vecičky na facebooku a ohúrili ma :) táto jarná kolekcia je krásna a taktiež sa mi páči modelka, ktorá vyzerá tak rozprávkovo pekne :) veľa šťastia a času na takéto tvorenie prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jééj moc ďakujem Vivien, toto je tá spätná väzba ktorá je pre mňa najväčšou odmenou a motiváciou... modelka je v skutočnosti ešte krajšia- vyzerá naozaj ako z rozprávky :)

    OdpovedaťOdstrániť