sobota 22. februára 2014

walk on by

Za srdce ma chytili dlhé tylové sukne. Vyzerajú fantasticky skombinované s obyčajným zastrčeným tričkom, oversize svetrom, pussy bow blúzkou či motorkárskou bundou.
Prvú -viacvrstvovú bielu- som si kúpila ešte na jeseň a už ste ju tu mali možnosť vidieť. Ako druhú som si ušila pastelovo-ružovú, no a najnovšie som sa pustila do tejto dramaticky čiernej. Páči sa mi ten kontrast krátkej sukničky a dlhého čierneho tylu, ktorý sa vlní okolo nôh ako nejaký dym :). Zvlášť efektne to vyzerá pri hmlistom počasí ako je dnes. S dlhými sukňami túto sezónu určite ešte nekončím. Premýšľam ešte nad farbou baby-blue a krvavou červenou. 

A určite sa s nejakými podelím aj na Sashe ;)









...a ešte bonus k sobotnej kávičke ;)

♥ 
tulle skirt // DIY
bow top // votočvohoz
biker jacket // New Yorker
boots / topanky.sk
drop earrings // stealherstyle.co.uk

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára