štvrtok 20. februára 2014

craft time

Znova Vám priblížim, ako som si vyrobila motivačný obrázok, ktorý si zavesím v pracovni nad stolík zo šijacími strojmi. Rámik naň som mala odložený rok, ale až teraz som sa konečne nakopla ho aj vyplniť :)

Takže ak máte radi DIY, urobte si radosť ;)

1. Vybrala som si námet venčeku z krásnym výrokom Matky Terezy: "Do small things with great love", ktorý si môžete stiahnúť tu.
 Vyšila ho- síce trochu kostrbato, lebo vyšívanie si vyžaduje trochu cviku, čo ja nemám :/


2. Hotový obrázok som doplnila drobnými perličkami a vystrihla som si 4 pásy námorníckej bavlny /2x kratšie, 2x dlhé/. Najprv som prišila pásy z bokov obrázku a po zažehlení som si našpendlila vrchné pásy- najdlhšie.

3. Takto som vyšitý obrázok celý orámovala.

4. Po vyžehlení som doplnila obrázok ešte bavlnenou krajkou čo mi zostala zo svadobnej výzdoby :)

5. Nakoniec som obrázok ešte podložila pevnou bavlnou zo spodnej strany obrázku a prešila ju dookola, aby bol obrázok pevnejší.

6. Obrázok som do rámiku prilepila lepidlom na textil a zaťažila na 2 hodiny. Keďže môj starý rámik nemal háčik na zavesenie, prišila som mu ešte časť zo zapínania" háčik a očko".

7. Hotový obrázok budem mať nad stolíkom za ktorým vyrábam drobné aj väčšie radosti :)

Čo pekné ste si naposledy vytvorili vy?

2 komentáre:

  1. Krásné! miluju DIY! snad také vyzkouším! já si teď hodně tvořím svá vlastní trika, mozaiky atd. moc mě to baví! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jééj moc ďakujem za pochvalu, trička robím rada aj ja, rada by som si pozrela aj tvoje výtvory ak ich niekde máš nafotené :) prajem teda veľa nápadov a energie tvoriť :)

      Odstrániť