sobota 8. februára 2014

home spa

Veľmi rada chodím relaxovať do kúpeľov a wellness centier. Dokonca si s kamoškou Majkou vždy dávame takýto pobyt k narodeninám ako darček. Narodeniny máme obe na začiatku leta, takže je to vždy super štart letnej sezóny. Je to detox na telo aj dušu / po náročnom školskom roku neexistuje nič lepšie /. Plávame, cvičíme, rozprávame sa, smejeme sa, hráme biliard, počúvame Sinatru, veľa spíme, celé dni sme v županoch, pravidelne sa stravujeme- vyberáme si vždy light jedlá a ovocie, čítame...Vybrali sme si útulný, diskrétny, domácky ale luxusný penziónik ukrytý v horách- jeho názov však neprezdradím- je to naša skrýša ;). 
Mám to tam moc rada a vždy sa tam veľmi teším.
Každý týždeň si však takéto spa doprajem doma- v mojej kúpeľni. Má to svoje výhody- na tvár si natriem med, zapálim sviečky /vyskúšala som aj bohémsky štýl- víno v pohári na stopke, ale vôbec to nie je relax, lebo v parnom kúpeli sa mi začala točiť hlava už po prvom dúšku a po druhom som skoro nevyliezla z vane :P /, takže uprednostňujem vodu, studený čaj, alebo nejaký fresh drink, nemusím zaťahovať brucho a na hlave mám princeznovskú plastovú čelenku s umelými drahokamami. Môžem si spievať, alebo driemať, oholiť si nohy, spraviť peeling celého tela, na vlasy naniesť masku...skrátka toto by vo wellness určite nešlo :D.
Ako je už asi z môjho blogu zrejmé- milujem telové krémy a mám zopár noviniek, ktoré by som vám dnes opäť rada odporučila, lebo sobota je najlepší deň na takýto domáci relax... ;) 


Takéto počasie je ideálny čas na teplú vaňu... 

Do vane si prilievam kamilkový čaj, alebo mieko a vhodím zopár mydlových vločiek /Avon, Bath Petals/ , alebo vonnú soľ /darček od mamy/
 Počas kúpeľa si vyčistím pleť dermatologickým čistiacim krémom / Doliva, Skin Balance/. Pleť si čistím pravidelne už od puberty, keď som sa začala líčiťa stal sa z toho automatický zvyk v sprche. Vyskúšala som veľa čistiacich gélov, ale tento je teraz jednotka- dostala som ho na skúšku a má super hustú krémovú konzistenciu, stačí ho veľmi málo, odličuje, fantasticky pení a nádherne vonia. Pleť po jeho použití nie je napnutá a je veľmi jemná.


Ako telový peeling som používala med zmiešaný s trstinovým cukrom, ale podobný cukrový peeling /Fyto, Sweet body/ som objavila v Kauflande. Zaujala ma jeho cena, lebo v zľave stál 1,20€ a je to celkom veľké balenie. Peeling nie len že prekrásne vonia po zrelom ovocí, ale keďže obsahuje cukor a nie rozdrvené škrupinky z plodov ako väčšina peelingov, je jeho použitie k pokožke šetrnejšie.Naviac obsahuje aj ovocné oleje, preto po jeho použití už pokožku netreba krémovať/ to si ja však neodpustím :D /
Niečo fresh na osvieženie /Vitamin drink z DM drogérie /
A moja najobľúbenejšia časť- telové krémy :D. Toto sú moje novinky- Avon, Cocoa Butter, tuhý krém s vitamínom E- po jeho použití mi muž vraví že to v kúpeľni krásne vonia /keďže miluje čokoládu/ :) a Avon, Skin so Soft, zamatový jemnejší krém zo speňujúcim efektom.
Nakoniec osviežim a dočistím pleť pleťovou vodou, najnovšie skúšam novinky z Lorealu: Loreal Sublime Soft- má zvláštne jemne gélové zloženie a robí pleť super jemnú a Loreal Skin Perfection čo je presná kópia micelárnej vody z Biodermy, akurát tak o polovicu lacnejšia. Má rovnaký efekt- odličuje, čistí, osviežuje, je vhodná na citlivú pleť a hydratuje. 
Pri tej druhej asi zostanem trošku dlhšie. Výhradu mám akurát k dávkovaču, lebo pri aplikácií na vatový tampón vždy vylejem aj vedľa :(
A nakoniec to chce kvapku sviežej vône, tento rok som sa opäť vďaka vianočnému darčeku vrátila k osvedčenej Light Blue od Dolce&Gabbana. Keďže vonku sa otepľuje, odľahčujem aj vôňu a sicílske citróny mi opäť lahodia :)
Každá žena by sa o seba mala starať, nie je to len o dlhých umelých nechtoch, prilepených vlasoch a mihalniciach. Je totiž stále bežné, že aj v dnešnej civilizovanej dobe a neobmedzených kozmetických možnostiach sa nájde veľa takých, ktoré netušia čo je deodorant, alebo depilátor. A pri tom je kvalitný deodorant lacnejší ako krabička cigariet...:(

Stay cool, feel fresh and think positive ;)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára