pondelok 24. februára 2014

feelin' good

Keď som bola mladšia, myslela som si že tepláky nosia len sedláci. Alebo mafiáni. Nechápala som ako niekto môže ísť napríklad na poštu alebo do kaviarne len tak v teplákoch. No teraz to už tak neriešim, lebo som sa stala jednou z nich :D V teplákoch chodím venčiť psíka, nakupovať /ale len toť- za roh /, do posilovne alebo navštíviť mamušku. Najradšej ich nosím s oversize bielym tričkom a koženou bundou, alebo s dlhým rozopnutým svetrom.

 Skrátka som si trošku zvykla na ich pohodlie a aby som si v nich nepripadala ako keď sme chodili k babke zaorávať zemiaky, šupnem si k nim na krk aspoň nejaký "glamorous" šperk...Tak!  :)))

 obyčajné tričko // Miškove
bombera // Prada
tepláky // Okay
sneakers // Adidas Superstar
beanie // Gate
kvetový náhrdelník // Adjushka



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára