nedeľa 9. februára 2014

keep rockin'

Mám rada luxusné veci, ale nie som ochotná za ne utrácať prehnané sumy. Viac krát som sa presvedčila, že zlatá stredná cesta je tá "best".
 To platí pri elektronike, kozmetike a asi najviac pri oblečení. Minulý týždeň sme si vyrazili do Žiliny, kde som objavila v sekáči túto úžasnú bomberu Prada. Nes-ku-toč-né ale vyšla ma na 17€!!! :D Keď som si ju doma bližšie prezerala, fakt neviem nájsť rozdiely medzi tou z Marks and Spencer a Pradou. Materiálové zloženie-rovnaké, vo vnútri klasická podšívka, zakončenie klasické úplety- sem tam malý žmolček /predsa len už bola nosená/, výborne padnúci strih na oboch, veľmi príjemný materiál na dotyk...Tá z M&S stála nová okolo 70€, takže si myslím, že tak nejako by sa mohla pohybovať aj reálna cena tejto Prada bundy...
Viem viem, ide o značku ktorá je na nej našitá, ale nie je to povrchné priplácať za vyšité logo 1500€ ? Z môjho nového úlovku sa samozrejme teším o to viac, že som naň nemusela makať dva mesiace....méééén :D



jacket // Prada
taffeta skirt // F&F
sweatshirt // Pyrex
sneakers // Topankovo
shades // Choies
beanie // e-bay
spiked necklace // Asos

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára